Subject: FW: Kergtee ristumine Riigiteega 17208 Näpi-Roodevälja tee
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 13:37:54 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks.

Tervitades

Merike

From: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 26, 2024 1:21 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Kergtee ristumine Riigiteega 17208 Näpi-Roodevälja tee
Importance: High

Hei!

Palun registreeri see enda nimele ja vasta neile.

Tervitades

Tuuli

From: Mati Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 20, 2024 11:03 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kergtee ristumine Riigiteega 17208 Näpi-Roodevälja tee

Tere.

Rakvere Vallavalitsus soovib tellida projekti jalgratta- ja jalgteele.

Soovime pikendada olemasolevat kergteed, mis lõppeb

Rakvere vald, Näpi alevik 77001:001:0315,  Tulbi  tänaval 7701057.

Pikendada soovime kuni Muu riigitee 17828 Sõmeru kergliiklusteeni.

Selleks on vajalik projekteerida ristumiskoht riigiteega17208
Näpi-Roodevälja tee.

Valminud on NÄPI- VESKINURGA TEE.  Veskinurga, Aluvere küla, Rakvere vald,
Lääne-Viru maakond,

17208 Näpi tee T2 Kaupluse sissesõit riigitee nr 17208 Näpi tee km o,o75.

Transpordiameti poolt on väljastatud ristumiskoha ehitamise nõuded:
15.11.2023 nr 7.1-2/23/21684-2

Eelmainitud tee projektis on perspektiivne kergliiklustee joonisele
kantud.

Vajadusel võin projekti teile edastada.

Rakvere valla arengukomisjon soovis kinnitust, et kergtee ristumine

riigiteega17208 Näpi-Roodevälja tee, välja pakutud vahemikul 0,12 - 0,34
km on

Transpordiameti poolt kehtestatud normidele  teostatav.

Lisatud manusena vahemik (punane joon) riigiteest.

Lugupidamisega,

Mati Siim
Teedespetsialist | Rakvere Vallavalitsus

 <tel:+3725129231> +372 512 9231
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> Kooli 2, Sõmeru alevik
 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> 44305, Lääne-Virumaa

 <http://www.rakverevald.ee/> www.rakverevald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.